ضوابط دستگاه لیزر در سال ۲۰۱۶

سال دستگاه لیزر ۲۰۱۶ سالی پر‌از تغییرات کوچیک و بزرگ در حوزه موتور های جست و جو گر بوده است از این رو میخواهیم این تغییرات را در این مطلب چک کنیم .

در قبلی موتورهای جست و جو گر مثل گوگل دستگاه لیزر به تیزهوشی شرایط فعلی نبودند و به راحتی می‌شد با عبارات اساسی دستگاه لیزر در صفحه ها اول قرار گرفت البته الان دیگر تنها کلمه مهم به عمل نمی آید بلکه فاکتور های دیگری علاوه بر واژه و کلمه حیاتی نیاز است که پیرو با هم باز بینی می‌کنیم با OxTeam همپا باشید .

در این این سال مهمترین نصیب با صرفه سازی یعنی ساخت محتوا هستش لذا بازاریاب هایی که برای فروش بالای خویش در اکنون تولید محتوا دستگاه لیزر میباشند علاوه بر تولید محتوا می بایست وقت و دوران متعددی را برای یادگیری اصول و قانون ها تازه بگذارند .

به گفته کارشناسان , مدت انتقال ترافیک به تارنما به امداد Headline های فراهم و کلمه ها اساسی مقطع هاست که قبلی است , و استراتژی دستگاه لیزر نو باصرفه سازی مبتنی بر حوزه پول ساز دیگری بنام آنالیز و تجربه نهادینه شده است .

بر حسب مطالعاتی که به وسیله کمپانی MOZ ( یک کمپانی فعال در حوزه با صرفه سازی موتور های جست و جو گر ) مهمترین فاکتور ها در سال ۲۰۱۶ در موارد تحت است .

۱ ) رابطه موبایلی مناسب که منجر بالا بردن رنک تا ۸۸ درصد ارتقاء می‌نماید .

۲ ) میزان سرعت بارگزاری وب سایت تا ۶۷ درصد افرایش پیدا می‌نماید .

اما فاکتور هایی هم برای کاهش رنک هستش اعم از لینک های دستگاه لیزر اجاره ای ( کاهش تا ۵۵ درصد )

و البته برویم سر اصل روایت , در اینجا به شش نکته که بوسیله کارشناسان دستگاه لیزر جهانی برای بهبود سپرده گذاری تبلیغی بیان شده شده‌است .

هدف گذاری در دستگاه لیزر

انگیزه گذاری در بهینه سازی و دستگاه لیزر اهمیت دارااست

انتخاب هدف , بلندمرتبه ترین عمل شماست .

شما دیگر به عبارات حساس دقیق , برای بودن در نتایج جستجو نیاز ندارید , بسط دهنده های بخش مخاطبان Moz بیان می کند : “ در قدیم , همگی موضوع در کسب کلیک بیشتر خلاصه می‌شد . ولی امروزه موتورهای کاوش به میزان اعتنا مردمان به سایت و تعامل با سایت دقت می کنند : و این‌که آیا دوباره به وب سایت شما برمیگردند و روی نتایج دیگر کلیک میکنند؟ یا به هیچ وجه آنها موردی که دنبالش میباشند را در تارنما شما می یابند؟ امروز به خلق و خوی بعد از کلیک توجه میگردد . لذا خیر صرفا بایستی کلیک بدست بیاورید بلکه می بایست دقت جستجوگر را به خویش جلب فرمایید ” .
کلمه و واژه با اهمیت

کلمه و واژه های اساسی کلیه چیز نیستند!

کلمه ها کلیدی همگی دستگاه لیزر نیستند!

استقاده از کلمه ها اساسی در تگ های head روز آپ تو دیت اندک اهمیت تر می گردد , گوگل محتوا را اضافه فهم و شعور میکند و این فرمان به‌این مفهوم است که اگر شما مایل می‌باشید برای عبارت “ شایسته ترین فروشگاه ” رنک خیر بدست آورید می بایست ۳ یا این که ۴ بار بگویید “ بهترین مغازه ” . کماکان موءثر است که به عبارت بهترین فروشگاه دقت فرمائید اما معنی معناگرا به مراتب حیاتی خیس شده‌است . با این حساب شما میتوانید در زمینه ی تجربیات دلنشین خریدتان از دکان حرف نمایید که سود آن دقت موتورهای جستجو به مقاله شماست . شم میکنم خیلی عالی این مسئله رو به شما عزیزان عزیزم انتقال دادم . به ویژه که از خرید فروشگاه سخن کردم .